hej, dawno nie pisalam. jakos tak chyba nie bylo o czym. w ogole ostatnio malo fajnie sie u mnie dzieje. probna matura? nawet okej,
pol podst 59%, rozsz 55%
ang podst 89%, rozsz 73%
hist podst 63%, rozsz 34% – jedyna w klasie zaliczylam rozsz ;) ale i tak dal mi 4 na polrocze :/ w ogole malo ciekawa mam srednia, 4.1, musze troche ‚poiagnac’ te oceny ;)
ale mrooooooooooooooz, dobrze, ze teraz jako tako sie unormalnilo, ale wczoraj i w pon to byla masakra :P dzis w domu zostalam, a co ;) na 3 lekcje to nawet nie warto spod koldry wychodzic hehe :) w sobote mam studniowke, wklepie tutaj fotke jak wygladalam/bede wygladac. sama ide :/ no tak, kto by chcicial ze mna isc :) kiecke mam taka czekoladowa, wiazana z tylu bez dekoltu ale za to gole plecy. dla mnie bomba, od razu mi sie spodobala. jest krotka, nie jakies tafty hefty gorsety dupety :)
aaaaa i w Klanie coraz gorecej, nie kiimi? :D Graza i Mariusz hehehe :D :*:*
zaraz ferie, odpoczne sobie troche, z historia na Ty :) buzial, taki cieply bo tak bardzo zimno :)