pao blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2005

co u mnie? właściwie to nic. teraz to sobie słucham piosenki która wygrała tegoroczną Eurowizję. You’re my Number One. i niech mi nikt nie wciska że to badziew. świetne jest lol :D You are the one
You’re my number one
The only treasure I’ll ever have
You are the one
You’re my number one
Anything for you ’cause you’re the one I love

właściwie to ta pani brała już udział w Eurowizji, z zespołem Antique z piosenka „Die for you” <3333 genialna była, ale niestety nie wygrała konkursu [choć i tak była wysoko, w pierwszej 5 bodaj]. heh, w sumie to nie oglądałam Euro pierwszy raz od… zawsze? a to dlatego że na polsacie była Szkoła Uwodzenia. momentami nudne, ale muyzka boska. I am ready… I am fine… i gra aktorów czasem mało przekonująca [Ryan Philippe ;)]

w szkole jak w szkole.czasem poniżej MOJEGO poziomu, a czasem dobrze. z ‚Lalki’ Paolinka dostała z wypr. 5 i była to najlepsza praca w klasie [nie żebym się chwaliła :P]. coś o małżeństwie i miłości. dziwi mnie że tak dobrze mi poszło, skoro lektury nie doczytałam [a raczej skończyłam czytać baaaaaardzo wcześnie hehe ;)] no i miałam z leksza dołek jak pisałam. cóż…
z angielskiego dużo 5. to dobrze. przyda sie ;) reszta średnio. jutro spr. z fizyki. dziś z matmy. nuda.

boję się wakacji. tego całego wyjazdu. ech…

aha, nowa Brodka też genialna. sama wyślę na nią smska w Opolu. a co! ;)

kocham kochać i być kochaną awwwwwwwwwwwwwwwww <3 <3 :*


  • RSS