pao blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 3.2005

Although loneliness has always been a friend of mine
I’m leaving my life in your hands
People say I’m crazy and that I am blind
Risking it all in a glance
How you got me blind is still a mystery
I can’t get you out of my head
Don’t care what is written in you history
As long as you’re here with me

I don’t care who you are
Where you’re from
What you did
As long as you love me
Who you are
Where you’re from
Don’t care what you did
As long as you love me

Every little thing
That you have said and done
Feels like it’s deep within me
Doesn’t really matter
If you’re on the run
It seems like we’re meant to be

I’ve tried to hide it so that no one knows
But I guess it shows
When you look in to my eyes
What you did and where you’re comin from
I don’t care, as long as you love me, baby.

Paradise
That’s where I am
When I make love to you
Boy you take me there
This I swear

Paradise
When you touch me
In the places you do
I can’t wait no more
Take me there tonight

„nabyłam” nowy album Sarah Connor.generalnie jest to stara, dobra Sarah znana z balladek z piosenek typu takiego jakiego tekst zamiescilam powyzej ;) a klip do ‚from zero to hero’ jest kosmiczny :D swietny normalnie ;) a jak ktos kojarzy nowy album Connor to mnie sie podobaja najbardziej> Paradise, You are my desire, Keep Imagining, Dolce Vita i moze byc Happy Anniversary :>
w szkole jakoś leci.dzisiaj całą fizyke prześmiałam a pod koniec baba wziela mnie do tablicy za rozrabianie i dostałam.. 5 hehehe :] dzis byl test z angola.ysh :| nie bardzo wiedzialam co to software,hardware itp jak chodzi o kompa.zonk ;-) Lalka lezy odlogiem i czeka az strzepie z niej kurz :D no to sie kiedys byc moze doczeka…

swieta ida [heh alem okrywcza :P].ale i tak 24/7 dni w tygodniu bede myslec o moim Kochaniu ktory daleko i zobacze go dopiero w czwartek za tydzien ;( utopiłam się w Nim. wiecie,jak sie kiedys tam zakochiwalam to rzadko mi sie ten men snil.a Misiek sni mi sie codziennie wlasciwie.i sa to calkiem przyjemne sny :> on jest dla mnie prezentem z niebios chyba…

smaczengo jajka i happy easter ogolnie :*

żyje.ciągle oddycham.ale moje kochanie daleko, nie ma mnie kto przytulić… [do poniedziałku :(].to prawda,że gdzieś tam na świecie jest Wasza druga połówka.czy to On jest własnie moją?nie wiem tego.JESZCZE nie wiem.szaleje w środku kiedy siedzi blisko mnie.nie widzi we mnie tego, co widzą inni i za co mnie wyśmiewają.niczego nie muszę udawać.tak właśnie marzyłam o kopaczu H.wiecie co?jeśli Wasze marzenia sie nie zrealizują w danym momencie, kiedy ich bardzo bardzo pragniecie, to potem może być za późno, bo staną się… nieaktualne.heh, ale ja bredzę.to z miłości <3 Zakochałam się. nigdy nie przestawajcie wierzyć w miłość, bo ona naprawdę istnieje.i nie przestawajcie szukać.ja znalazłam.

***

dobra koniec sentymentów, teraz rutyna ;) oceny mi troche spadły.z wiekszosci przedmiotow mam po dwie oceny 3 i 5.te 5 zdobyte zanim pojawił się Misio, a 3… hehe wszystko jasne :] z angola jedynego nie spadłam.właściwie to aż tak źle nie jest, ale było lepiej.nie wiem,jak przeczytam 3 tomy Lalki w tydzień.to ponad moje siły bleah… wystarczy ze zacznę czytać, to albo dostanę smska od Misia albo zacznę o Nim myśleć, i Wokulski z Izabellą [która jest dziwadłem na maxa... ojciec bankrutuje a ta sie zastanawia jaką toalete przywdzieje na Wielkanoc ZONK!] odpływają daleko daleko… trudno pogodzić szkołę z kochaniem.wkraczmy w dorosłe życie?

a Tomaszek i tak zawsze będzie we mnie.part of him will always be with me. <3

i o Was też nie zapomniałam, tylko… rozumiecie, prawda? :*

zakochana jestem, to fakt.ale nie tak całkiem nieprzytomnie.chce mi sie jeść,pić i spać.ale oprócz tego chce też się do Niego przytulać, całować być z nim i słuchać co ma mi do powiedzenia.a że mówi to,co akurat chce słyszeć… mmmm… chyba na kogoś takiego właśnie czekałam. <3


  • RSS