pao blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 1.2005

lorn.jpg

przepraszam, musiałam *aniołek* :DDDD

a Tomasz niech sie nie waży przestawiać na Anglię! ;(

boli mnie szczęka i mam język cierpki ;( ale już po…ufff… strach większy niż sam zabieg ;) moje zęby chciały współpracować :D no i doktor był milutki,i taka pani też :D nic nie bolało ;) tylko jak rwał tą ósemeczke to myślałam że wykituje bo to tak ciągneło,a kości chrupały lol :D ale już okej :D tylko dziwnie sie czuje w buzi… ;( nie moge sie calowac hehe :> ale coz dla pieknosci trzeba cierpieć :D Tomaszysko kiedyś doceni :> oby :> hehe czuwał dzis nade mną i jak to kiimi zauważyła „patrzał na ręce dentista” :DDDD mam nadzieje ze mu kontuzje (przeziębienie?) przejdzie do soboty :( bo mecz grajom i polsat sport pokazuje :> ze Stuttgartem hihi :>
mam faze od dawna na piosenke k’maro „femme like you” hehe :> aaaa i piękna jest laura pausini „it’s not goodbye” <3 stara ;)

mam photoshopa 7.0 i zaczelam… kolorować :D jedno jest pewne:charakteryzatorką nie będe buehehehe :D:D:D oto moje prace[byly czarno biale,sama wykolorowalam :>]:
jess
jess2
shakira
cameron

hope ya like it ;) to moje 1 prace :) buziaki cieplutkie :***

nowy lay,nowy rok,nowa notka lol ;) ale czy humor [podły :P] ten sam to już nie wiem… hehehe faza na Tomaszysko,jak widać :> dobra przyznać siem kto nie poznal ze to sexi ciałko to mojego mena? huhu :D men chory :( nie gral dzis w notabene przegranym meczu :( a to dlatego przegrali że nie grał hehe :] ale 9 lutego mecz z Białorusią i hope że Tomuś zagra :] love him so much :D bosh mam już prawie 18 lat i siano (?) w głowie.a co mi tam.tak mi dobrze ;) aaa no i sny z Tomaszem wrocily :D hehe w supermarkecie jedlismy kanapki z dzemem i bitą śmietaną :DDD i kiimi byla with us i dałam jej troche bitej śmietany,bo miłam w wózku maaaaase łyżek [po co mi byly te łyzki?!] :> uch ferie mam.czytam Zbrodnie i kare i sie nudze.komp byl zepsuty ale juz naprawiony.nie obylo sie bez narzekan starego.fuck it ;)
dzis na bbc prime byla premiera nowego klipu Britney.dałaby se już spokój z taką tandetą.masakra. :(

buzi :*

joł :D mam dobry humor :D a wczoraj Otylka wygrala plebiscyt na Sportowca Roku :D hehe Michalczewski szołmen :D a pani prowadząca miała ładny cień do powiek ;) w ogole to dlaczego Tomasz nawet nominacji nie dostal?! sama bym wykupila 91981721726261761 numerów Tempa i powysylala na niego lol :D a w ogole to nic o nim nie piszom ostatnio :( helllllloł Tomuś żyjesz? :( :)

w szkole jakos leci.aha,mam znowu komorczaka,jak ktos chce nr to mowic ;)

o 15 ide do salonu pieknosci [hahaha :D] na robienie paznokci.siora miala jakis bon czy talon na to mi zrobia.wezme sobie kolor rażący typu pink lub orange :D + nalepki :D czasem siostra jest przydatna ;) a tym bardziej ze mam zalatwiona fuche na wakacje – 2 miesiace w Bułgari :D szyyyd :D Pao bedzie pracowac w restauracji [czytaj: obijać sie xD] plażować i imprezować.mam nadzieje ze kuznka pojedzie with me,ale wszystko zalezy od jej egzamów na studia.i mam nadzieje ze KIIMISIAK zajrzy do mnie :D bedziemy spac w jednym łożu :> sex :> :*****

denerwuje mnie ten lay.moze komus sie nudzi i zakodowałby mi moje dzielo?

:****


  • RSS