pao blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 10.2004

w tytule tytul nowej piosenki Sarah Connor :) huh ballada zime mi przypomina,swieta itp :) Sarah slicznie wyglada,chociaz klip troche za bardzo „przeladowany” ozdobami ;) i jeszcze podoba mi sie Anastacia i „welcome to my truth” jej swietne to jest! kurcze przydaloby sie skombinowac skads plytke,ale nie ma narazie jak :( moze skad sciagne?moze… bo z tym sciagniem to nie jest za rozowo,same wirusy ;/ aha gg mi nie dziala ale to nie tak,ze nie staje sie dostepna,bo sie nawet zalogowac nie moge,fuck :| zadny rodzaj gg :| ;( bubu :(
dostalam 4 z fizyki z jakichs fali i z inferencji o Gad ;/ cokolwiek to bylo ciesze sie ;] i 4 ze sprawdzianu z bioli,byly w klasie trzy 4 a reszta to kilka 2 i same pały :P niemieckiego nie znosze ;/ sprawdzian pewnie zawalilam,ale ciul,co mnie obchodza co oni tam jadaja ;/ dickmilch hahahaha myslalby kto :DDDD
Tomaszysko dostalo czerwona kartke ;[ alew sumie niesprawiedliwie,a moze sie nie znam… ech wazne ze nie zagra tylko przez 2 mecze :( na szczescie TYLKO 2 :) moglo byc znacznie gorzej :D lol i zostal rekordzista Bundesligii,na onecie wszystko pisze hehe :D i cos z Faktu napisali,jak stalam polecialam od razu do sklepu i jest taki dialog:
Fakt:17 listopada mecz w Paryzu.
T:to co,mam nie przyjezdzac?
F:a czemu nie?
T:no dobra,to przyjade (śmiech) *lol* ale zonk Tomuś DO MNIE BYŚ WPADŁ!!!aaaa sasasasa jutro D. przyłazi z zeszytem bo mi nie oodał w szkole :> wykrecam żarowki w calej klatce i go zgwalce hehehe :>
Somebody bring up the lights I want you to see
(Don’t You Feel Sorry For Me)
My life turned around
But I’m still living my dreams
(Yes it’s true I’ve been)
I’ve been through it all
Hit about a million walls
Welcome to my truth… I still love
Welcome to my truth… I still love

rozmowa

7 komentarzy

daniel k. (20:58)
to juz sie mnie nie pytaj napewno za kilka lat bede ci laski zazdroscic wszystkiego bo jestes inteligentna i popracujesz nad klasą(kobiecoscia) i jak bedziesz jakims slawnym prawnikiem albo prezenterka w tv to bedziesz miec facetow na peczki i jeszcze bedziesz zalowac ze masz takie powodzenie. jeszcze wszystko przed toba = ni na sile , twoj czas dopiero nadejdzie i nie masz sie co spieszyc

dziękuje Danielku.

***

dzisiaj zrobilam duzo dobrego.bylam wolontariuszka w akcji Podziel Sie Posilkiem (kojarzycie z reklam w TV?) nom i zebralismy duuuuuuuzo jedzenia.stalam od 13 do 19.bylo zajebiscie.takie uczucie satysfakcji,ze uch.no i rozmowa z kolega z klasy.dzisiejszy dzien uwazam na 5+.

najwazniejsze to chyba dawac siebie innym,no nie?

wiecie za co Go nienawidze?za to że obudził we mnie nadzieje.może to nawet nie jest nienawiść skierowana przeciwko osobie,tylko przeciwko temu co sprawił.rok temu było fajnie.JESZCZE rok temu.był Tomek (heh,był jak był…) i było mi dobrze.zero chłopaków=zero problemów.miało być tak pięknie.a już myślałam że „nauczyłam” serce olewać wszystkie te uczucia które kiedyś były takie bliskie… uch,jaka ja głupia!po co się wtedy odwrócił?po co zagadywał?po co pisał takie rzeczy?po co DAWAŁ NADZIEJE?!?!NIKT GO O TO NIE PROSIŁ.a już na pewno nie ja.sprawił że moje srece znowu zaczęło szybciej bić.a to mi się nie podobało.mogło być fajnie.wszystko zepsułam.jak zawsze.znowu ja.

A może z tego „niczego” wymyśliłam sobie „coś”?

It’s nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It’s nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done

sto lat sto lat niech Tomuś żyje nam ;) wszystkiego naj kochanie :*** zobaczysz, kiedyś osobiście Ci złoże życzenia. one day will be the day when all my dreams come true.

humor poprawil mi Boras :DDDD Mati,dzięki Ci że jesteś :D i Kiimiśkowi :D miałeś mierne z chemi,fizy i matmy?heh to ja jestem lepsza ;) ja tylko z chemia na bakier jestem :) uch,a wieczorem studio futbol i będzie sex Roman :> I cannot wait ;) th.jpg

uznajmy,ze poprzedniej notki nie było.tak po prostu cos sobie ubzdurałam (co zreszta wychodzi mi bardzo dobrze :/) co nie jest bynajmniej prawda.nevermind.

w szkole mam ciezkie dni.gdyby nie kilka osob bylabym już zapewne w grobie.ale okej,przemilcze to.dostalam 1 z chemii.heh,poprawie :P

dzis winem (na torach ;P) uczciłam dzien nauczyciela. (ta jasne już ich będę czcic ;/) świętowałam wygrane mecze Tomasza i jego dostanie się do grona Wybitnych lol ;) i poniekąd urodziny hehe ;) sto lat sto lat wszyscy będziemy nucic w sobote ;)

ide jednak na polmetek.a co mi tam.kazda okazja by cos wypic jest dobra,czyz nie?

a moja strona Tomkowa przezywa ostatnio prawdziwe oblężenie ;) cieszem sie :D
aha,i jeszcze komunikat:
panie T., jeśli to czytasz, to wiedz ze ja bardzo chętnie napiszę Twoją biografię.i to nawet za darmo. ;)

a na koniec: jesli chcecie postraszyc mlodsze rodzenstwo lub dzieci w przedszkolu,no to prosze kliknac TU ;)

;/

8 komentarzy

bolalo was kiedys serce dlatego,ze ktos podpierdalal przeciwko wam kogos,przez kogo to serce nie bolalo?

nie wazne.

kartki nie wysylam.

the 411-dumb

6 komentarzy

:> dostałam 5 z niemca :> za odpowiedź lol :D i teraz mam 2,+4 i 5 :> dostalam tez 5 z kartkowki z mapy z geografii i 4 ze sprawdzianu z wiedzy o Wallenrodzie hehe :D ale na tym się pozytywy ocenowe kończą bo jutro sprawdzian z fizyki :| i chemia ;( i pewnie kartkowke zrobi cholera :/
kupiłam kartke dla Tomka :DDDD taka jak jest TU,podobna,tylko ze te moje krowki maja plaszcze i fajniejszą kapele :P i pisze Sto lat Sto lat niech żyje żyje nam,a w środku I jeszcze raz i jeszcze raz i krówka gra na perkusji :D hehehe i koperta jest zielona :D dobry znak,za 1 razem jak wysyłałam tez zielona była ;) i nie myślcie sobie że mam Tomasza za krowe (Kiimi! :| :P) bo wcale nie mam,tylko ta jest taka zabawna a on taki śmieszny huhuhu :P
mam też wreszcie fotke klasowa :| wyszlam:
1)zla jak osa bo siedziałam na ziemi :P
2)z mina jakbym chciala kogos zabić
3)z gruba szyja
4) z fajnymi brwiami :>
5)w pozycji jakbym miala się zaraz poderwa i uciec :P jak będzie jak to zeskakuje i wam pokaże :D
Norymberga zremisowała 2:2 z Bogusia :D Tomasz grał :> a zgadnijcie kto komentowal :> tak tak Romuś i Mateusz :DDDDDDD ja ta pare normalnie kocham :D
I wiecie co jeszcze?chyba ogłupiałam :D ale ta Jojo nie ma tych piosenek złych ;) i głosisko jak na 14 lat potężne :) widzieliście nowy klip Britni? Bueee… Znudziły mi się takie ;/ pomieszanie boys ze stronger + tarzanie na łożu :> hehehe :P ale za to fajna jest Natasza Bedingfield i jej dwa single „these words” i „single” ta szczególnie!) a i jeszcze the 411 „dumb” :>
:*:* cmok cmok! :D

hehe :D

9 komentarzy

na poczatku zamieszczam spoznione ale bardzzzoooooo gorące i zboczone :> życzenia dla Kiimiśka :****** 100 lat kofanie :D:D:D:D Wago kochana :DDDD hehe a za 15 dni Tomus ma birthday :D rozwazam jedna kwestie zwiazana z tym faktem i nie moge dojsc do rozwiazania :D wysylac ta kartke czy nie? :| Tomus chcesz karteczke ode mnie? :DDDD
w sobote polsacik sport da mecz Norymbergii z Borusia ech :D a juz niedlugo mecze eliminacyjne i Tomasz will be in Poland jupi ;)
nie bylo mnie troche na kompie bo sie popsul :| z mojej chyba winy :D ale grunt ze muzyka zostala :D tylko grafiki nie :/ echs, nadrobie :P mam mobilizacje do robienia jeszcze lepsiejszych :D
w szkole tak o… duzo nauki mialam w tym tygodniu i tak:
1. spr z matmy zawalilam na 100%, oby chociaz ta 2 byla ;(
2. nie wiem czy pisalam ale zalapalam 2 z niemca… Tomasz will be angry :(
3. -4 z fizyki :DDDDDDD to moj sukces :D a babka ma na naziwsko jak ja, na panienskie :DDD tzn ona, nie ja :D :>
4. z chemii takie rzeczy ze glowa mala,nie bardzo kumam i nie zakumam :| gała jak złoto :| i jeszcze ten mecz Tomaszowy w sobote ysh :|
5. zaczelam dodatkowy angielski,jest calkiem okej,Pao bierze udzial czynny w lekcji,Pao wszystko wie,Pao królem jest :DDDDDDDDD oj cos dobry humor mam… hmm ciekawe,mam na 13 do szkoly a o 8 na kompie siedze… :P
6. najlepsze: baba z polskiego dala nam tematy,zebysmy sobie je opracowali i zrobili prezentacje,cos takiego jak na nowej maturze ustnej :D Pao,jako że zboczuch jest wybrala temat: oblicza erotyzmu w literaturze i malarstwie w różnych wiekach :>>>>>>>> tylko skad ja ten erotyzm wezme?!?!?! :D

:*:*:*


  • RSS