pao blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 6.2004

tak tak,drugie imie mojego przyszlego menza to Nikus lol bwhahahahahaha :DDDDD jak to wczoraj zobaczylam tu to nie moglam oczom uwierzyc… bo wiecie bylo juz pozno, cos kolo 23, oczy sie mi kleily, juz bym nawet spac poszla, ale sciagalam piosenke jedna (ktorej i tak nie scignelam ;/) i nawet mnie mysl naszla, czy to aby o TEGO Tomasza chodzi rotfl :DDDDD no i jednak data urodzenia sie zgadzala (16! :D) to to musi byc MOJ Tomus :DDD hehehehehe nasze dziecko tez nazwiemy Nikodem :DDDD j/k ;-)

poza tym,cos mi sie zdaje,ze teraz Tomka czeka oszczedzanie ekhm… ;-) troche duzo musi zaplacic,ale pewnie ma jesczze wiecej. ;-) ale ciesze sie ze to juz koniec tej durnej sprawy ysh ;/ jak ja bede dziennikarkom, to sie nigdy nie spytam pilkarza o takie jakies jego sprawy obiecuje (taaaaaaaaa :P)

kiimis powinien juz wrocic niedlugo tesknie za nia starsznie :******** mam nadzieje ze bedzie systko okej ze zdrowkiem kiimi kofanej :)

aaaa Na Wspolnej Andrzej z Basia sie pogodzili lol :D wreeeeeszcie :D bo troche nudne to bylo takie,ale jak sie godzili,to fajnie ta scena wygladala :D

ogolnie to sie nudze,ciagle siedze na necie albo ogladam po raz enty powtorki Klanu (Rysiek i Grazynka rulez buahahah :DDDD) i M jak milosc (2 odcinki dziennie!!)
no i mam maly problem z wyjazdem na wakacje…ehs…ale moze nie bede tak publicznie sie uzewnetrzniac,juz i tak za duzo glupot napisalam :P ;)

aaaa wiecie ze Edyta oglosila na swojej stronie konkurs na autorow tekstow piosenek lol napisze cos i wysle lol juz widze swoje imie i nazwisko (+ adres bloga ofkoz) na okladce plyty bwahahahha :D:D:D:D wtedy Tomasz juz na bank sie o mnie dowie :D a wlasciwie to juz sie dowiedziec powinien, bo jak wpisze swoje imie i nazwisko do Onetu (bez Nikodema ROTFL) to na 2 miejscu moja strona… niezaktualizowana od dawna,ale strona :DDDDD

na koniec fotka Xtinki i tekst to The Voice Within :DDDDD cmokaski :*:*:*:*

The Voice Within

Young girl don’t cry
I’ll be right here when your world starts to fall
Ooh
Young girl it’s alright
Your tears will dry, you’ll soon be free to fly
Ooh

When you’re safe inside your room
You tend to dream
Of a place where nothing’s harder
Than it seems
No one ever wants to bother to explain
Of the heartache life can bring
And what it means

When there’s no one else
Look inside yourself
Like your oldest friend just
Trust the voice within
Then you’ll find the strength
That will guide your way
You’ll learn to begin to
Trust the voice within, ohh

Young girl don’t hide
You’ll never change if you just run away
Ooh ohh
Young girl just hold tight
Soon you’re gonna see your brighter day, ohh

Now in a world where innocence
Is quickly claimed
It’s so hard to stand your ground
When you’re so afraid
No one reaches out a hand for you to hold
When you look outside, look inside to your soul

When there’s no one else
Look inside yourself
Like your oldest friend just
Trust the voice within
Then you’ll find the strength
That will guide your way
You’ll learn to begin to
Trust the voice within

Ohh yeah, ooh, yeah ohh

Life is a journey
It can take you anywhere you choose to go
As long as you’re learning
You’ll find all you’ll ever need to know
(Be strong)
You’ll break it
(Hold on)
You’ll make it
(Be strong)
Just don’t forsake it because
No one can tell you what you can’t do
No one can stop you
You know that I’m talking to you

When there’s no one else
Look inside yourself
And like your oldest friend just
Trust the voice within
Then you’ll find the strength
That will guide your way
You’ll learn to begin to
Trust the voice within

Young girl don’t cry
I’ll be right here when your world starts to fall

04.jpg

„With You”

The real me is a southern girl with her Levis on and an open heart
Wish I could save the world, like I was super girl
The real me used to laugh all night lying in the grass just talking about love
But lately I’ve been jaded life got so complicated

I start thinking about it, I almost forgot what it was like
To know what it feels right
Cause with you
I can let my hair down
I can say anything crazy
I know you’ll catch me right before I hit the ground
With nothing but a T-shirt on
I never felt so beautiful
Baby as I do now
Now that I’m with you
With you, with you, with you
Now that I’m with you

You speak and it’s like a song
And just like that all my walls come down
It’s like a private joke just meant for us to know
I relate to you naturally
Everybody else just fades away
Sometimes it’s hard to breathe
Just knowing you found me

Cuz I’m start thinking about it, I almost forgot what it was like
To know when love feels right
Cause with you
I can let my hair down
I can say anything crazy
I know you’ll catch me right before I hit the ground
With nothing but a T-shirt on
I never felt so beautiful
Baby as I do now
Now that I’m with you
With you

Come and take me
Love you save me
Like nobody else
Now I can be myself
With you

With you
I can let my hair down
I can say anything crazy
I know you’ll catch me right before I hit the ground
With nothing but a T-shirt on
I never felt so beautiful
Baby as I do now (Baby as I do now)
Now that I’m with you

03.jpg

heh obczailam TAKOM stronke w necie>> wklejasz swoje foto,a nastepnie wynajduja Ci 3 slawne osoby do ktorych jestes podobna :D ja swoje foto pomine :P ale wyszukali mi,ze jestem jak:
94.jpg — Ali Landry (who’s this? :P)

76.jpg — Sade

100.jpg — Vanessa Mae heh :D

z tej pierwszej to sie nawet ciesze,bo ladna baba :D a ta Vanessa to chyba kazdemu wyskoczyla :D zrobcie sobie to i dajcie znac buehehehe :DDDD

heh wakacje trwaja,a ja nic nie robie ;/ kolezanka z osiedla pojechala gdzies z ludzmi z klasy,warca we srode,chociaz o tyle dobrze :P do tego czasu ponudze sie,”pokompuje”,”podoluje” (Tomus ;() no i obejrze wszystkie powtorki jakie to mozliwe :P
buziak!

heh no i sa wakacje?ciekawe, ktora osoba jestem na blogu piszac to :P aaa musze sie pochwalic: klasa 1h na szarym koncu–> najgorsza srednia klasowa w calej szkole buehehehehe :DDDD loozik :D aaa ja juz nie ubieram butow na obcasie :[ szlam jak kaleka, nogi jak z olowiu, skora z malego palca zdarta ;( piety bola jak cholera ;/ ysh!!!
najciekawiej to mi wyglada spis lektur na 2 klase… ja juz chyba na wakacjach zaczne czytac Potop :P i Goethego, no i pare innych rzeczy… aaa i wypadaloby sie zaczac na powaznie interesowac historia.poczytam sobie Historie Polski :DDDD nie,zebym byla jakas durna,ze na wakacjach czytam lektury :P ale co innego mam do roboty?! ;)
aaaaaaaa buuuuu dostalismy jakies kartki,ze trzeba sie z lekarzem skonsultowac,i ja mam isc na KONSULTACJE OKULISTYCZNA!!!!!baba mi ostatnio badania robila w grudniu, za mocno oko przycisnelam, i te cyferki jakies niewyrazne (dobra dobra,wplyw kompa ;/) buuuu buuuu :(:(:(:(:(

chce do Tomka :((((((((

nawet nie pytajcie jak bylo.moja opinia abstynentki runela w posadach.po polowce wina + jakichs tam lykach (duzych i czestych :P) piwa zaczelam swirowac na maxa…zaczelo sie w parku ekhm :| poznalam sympatycznych kolegow,z ktorych chyba kazdy mial na imie Tomek!coz za zbieg okolicznosci! ;) pocalowalismy sie i stwierdzilam,ze jeden z nich na pewno lubi nozna.ale chyba nie lubil.nastepnie wydzieralam kumpeli bilet,bo juz chcialam isc.no wiec jakos wszyscy nawaleni doczolgalismy sie do klabu ;) ja na przedzie,z bluza rozsunieta i cyckami wrecz na wierzchu ; po wejsciu dorwalam kumpli i znajomych i sie wydalo ze ja wcale nie taka swieta :P z calej dyskoteki to pamietam ze calowalam kilku(nastu?!?!dziesieciu?!?!) gosci w policzek! (tak w policzek!) no i gdzies tam jeszcze ;) uznalam,ze najladniejsze imiona to Darek i Tomek.a apropo Darka…. :(:( rozbeczalam sie,przepraszalam go,calowalam,lizalam po szyji,wydzieralam fajki,kladlam sie na nim i tak oto moja postawa poszla sie przyslowiowo…no…miala wolne!Kefik,jak Tys te kciuki trzymala, he?! ale jednak wwam powiem,ze i tak bylo fajnie :DDD bylam taka free i pelno luzu bylo :D a czego ja tam nie pieprzylam o matko!!!!! ekhm ;/;/;/;/ juz
-nie pije
-nie pale (jak nigdy nie palilam, tak wczoraj jak komin :P)
-nie pokazuje sie na miescie
aa z calej dyskoteki to nie wiem,czy tanczylam na parkiecie,ale o malo co na stole nie wyladowalam ;/ chcialam super zabawe-dostalam :> jak puscili mi Beyonce i „Naughty Girl” od razu dorwalam D., chcialam z nim zatanczyc,a on nie chcial…to sie na nim uwiesilam,stwierdzilam ze jest na mnie zly,pocalowalam go,rozbeczalam sie,poszlam do kumpeli,i tak w kolko i tak w kolko :| cud, ze dzisiaj zyje! cud, ze ludzie sie do mnie odzywaja!

ech ide spac,moze wytrzezwieje…

niedlugo sie zwijam,ide do parku *rotfl* we wiadomym celu ;-) a potem do klubu :> gowno mnie obchodzi,co i jak kto mysli o mnie :> nie zachowuje sie jak dziwka czy cos :) po prostu staram sie dobrze bawic :> najwazniejze co ja mysle o sobie :DD
You touch me, I want you!!!!
(kumpele mowia,ze dzieci mi nie beda bawic :>)
fotka Kylie, bo kocham piosenke ‚On A Night Like This’

014.jpg

Don’t, say, it’s like a fantasy
When, you know this is how it should be

You kiss me, I’m falling
Can you hear me calling
You touch me, I want you
Feels like I’ve always known you

On a night like this
I wanna stay forever, stay forever
On a night like this
Just wanna be together
On a night like this

Now, I’m, getting closer to you
Hold, me, I just can’t be without you

You kiss me, I’m falling
It’s your name I’m calling
You touch me, I want you
Feels like I’ve always known you

Seams I’ve known you a lifetime
Now it’s time to make you mine
On a night like this. . .

a przed panstwem fotka mojego „miłoscia” :) pewnie wiekszosc wie who’s this :> nie mowie o tej pannie,bo jej nie znam,on zreszta tez nie :P mam to na tapecie bueheh :D ale panna zarysowana + ciekawe dodatki :>
luv ya all!!!!!
wiem,ze nie pasuje,ale…FORZA ENGLAND!!!!! :>

cholera :(

8 komentarzy

smutno mi jak nigdy.nie chce pisac,dlaczego,a powód jest taki,który ostatnio czesto sie przewija w moich myslach… smutne,kiedy sie nie ma przyjaciol.cigle placze i wszysto mam w dupie.i jeszcze na dodatek nie dzialaja mi polskie litery,wciskam alt+ctrl i nic ;/ tzn na blogu,bo na GG owszem.
I know we’re falling apart :( you forgot me long ago… ehs…

Unieś swą twarz
I obetrzyj już łzy
Dużo jest gwiazd więc je opisz mi
Wiem jak jest ich wiele
I że mienią się
Gdy jesteś tak blisko mnie

Wszędzie jest niebo
Bo śmiejesz się znów
Serce mi bije na dźwięk Twoich słów
I nagle z radością
Na świat patrzeć chcę
Gdy jesteś tak blisko mnie

Gdy jesteś tak blisko mnie

Przy tobie noc ma słońca blask
Serc naszych rytm połączył dziś nas
I tobie i mnie
Zdarzyło się to pierwszy raz
To miłość tak sprawiła
Że jesteś blisko mnie

Ta noc by mogła trwać już wiecznie
Pod jej sklepieniem
Tak nam jest bezpiecznie
Te krótkie chwile
Warto zapamiętać
Warto zapamiętać
Aż po drogi kres

Przy tobie noc ma słońca blask
Serc naszych rytm połączył dziś nas
I tobie i mnie
Zdarzyło się to pierwszy raz
To miłość tak sprawiła
Że jesteś blisko mnie
Jesteś blisko mnie

w tytule słowa z piosenki Kukulskiej&Piaska :) do jednej bajki nagrali duecik, i mnie sie podoba :D slowa ma fajne :) tytuł to „Jesteś blisko mnie”… ja w ogole lubie piosenki polskie do Disneyowskich animówek :) nawet mi sie Janoszowej podobala do Księgi Dżungli :D ;) aaaa i ładna też była A*Teens do Lilo&Stitch „Can’t help falling in love with you” aaaa chyba sobie to ściągne :) nie wspominając już nawet o Edytce i „Kolorowym wietrze” czy „Lustrze” :D a do Piaska też mam sentyment za piosenke „Niecierpliwi” (to leciało jakoś tak: „noc sie kiedys skonczy wiec chodzmy zanim znajda nas…” ;) :D) bo jak w dzieciństwie jeździłam na kolonie (Władysławowo! :D) to to na dyskotekach puszczali… achhhh pamiętam te rozterki uczuciowe, czy Łukasz poprosi mnie do tańca czy nie?! buahahha i nigdy nie prosił :P ale i tak piosenka dobrze mi sie kojarzy :D ;) a z Łukaszem to był pierwszy buziak o kurcze! :D grunt to pozytywne wspomnienia :) i fakt, że ja najczęściej na koloniach się rozchorowywałam ;/ mnie sie w ogóle dobrze kojarzą wszystkie obozy i kolonie, oprócz jednej… ;/ bo Pao zawsze z sis jeździła, która była opiekunka :P i Pao miala lepiej :P i 1 raz bez siostry byl beznadziejny ;/ ale juz drugi byl niezły ;-) pomijając fakt że sie zadurzyłam paskudnie, i nie chciał mi chłopak przez 2 tyg z głowy wyjść, a potem przez wakacje całe mnie „męczył” :| to były Międzyzdroje! :D i z nim sie mi kojarzy piosenka Faith Hill „There you’ll be” :D no ale tak jakoś się jednak szybko wyleczyłam :D to bylo….3 lata temu? do 2 kl gim wtedy szłam heh :) niby 3 lata,a jednak… :)
aaaa pisze o tym nieprzypadkowo, bo jest szansa że w tym roku tez pojade do Bułgarii! :DDDDDDDDDDD oby oby oby sie spełniło! :D na obóz :D „z elementami tanca nowoczesnego” hahahah :D:D:D licze, ze jakies dzieciuchy nie pojada, ze wzgledu na odległość :P kurcze, ciekawe czy bedzie ten sam ratownik! i koniecznie musiałabym odwiedzić przystojnego Pana recepcjoniste :) :> a obóz dopiro w sierpniu :) od 1 chyba :D kurcze, to jeszcze niepewne… a cena?promocyjna :> kuuuuuurcze :D nie moge :D :D a brat jeszcze dzis do mnie zagadal na GG, paczke mi przysle bwhaha :D powiedzialam,ze chce jakies gadżety Z BRITNEY! :D albo jakies bzdeciki :) i moze zostanie na rok w USA :) i przysle mi 3kg sloj masla orzechowego :D rotfl :D

wiecie co?takie zdanie, że ‚kto nie ma szczescia w milosci, ten ma w kartach’ sie sprawdza :| stale wygrywam! :( :P

zachowanie sie nie liczy :P bo wzorowe ;/ wiem, ze to tak glupio, taka erotomanka jak ja wzorowe ;-) no ale okej… :P
polski- db
ang- bdb
niem- bdb (achhh panie Tomaszu poszprechamy sobie, co nie? :>)
mat- db
hist- db
gegra- db
biol- db
fiz- dost :P
chem- dost :P
inf- bdb :DDD
WF- BDB!!!! :DDDD
PO- db (nigdy mu nie wybacze :[)
ogolnie nie jest zle,ale ten polski… :( ehs, ale juz oki, juz sie Kiimiskowi wyzalilam :)
ech kurde musze sie zorientowac, ile ja mam tych smsow darmowych, bo ciagle wale po kilka na dzien, i to czasem bezsensownych („mart jełopie”, „mart cieciu”) ale i sa sensowne jak np. pogratulowanie Kiimiskowi (Szwedzi!ach 5:0… a ja w Bulgarii na wakacjach bylam…buuu…pojechalabym jeszcze :( :P) jak i Hoelliniakowi (Heinz do Tomasza podobny!!! :o)…a dopiero 16 (16!!!maj fajv namber!:D) a ja mam od 11…ysh,robie sobie kreski,ile smsow wysylam :P a jeszcze teraz kumpela czeka na smsa z wynikiem Dojczlandii :) aaaa 1:0 narazie :D
a w ogole,to to jest sukces,bo od 2 dni nie zmienilam tapetki bueheheh :D teraz mam z Lee,z jakiejs stronki ;-) ale zaraz zmienie, na Tomasza :) I love him :D


  • RSS