pao blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2004

hehehe juz po obiadku :D dobra, ale nie o tym mialam pisac :P
wczoraj patrzylam na Superjedynki…lubie ta impreze,bo fajni wykonawcy wystepuja :D i byly Łzy :D i Ewelina Flinta i razem z nia spiewalam „Żałuje” :D :P ale to nie na ta piosenke mam teraz zajawke :> teraz to mam na…. „From Sarah With Love” hehehe :DDD nie bede tlumaczyc, bo chyba kazdy rozumie… ;) a ze mam ta piosenke na singlu, to all the time sobie puszczam :D bo wiecie,na plycie jest troshke rozszerzona wersja tej piosenki w drugiej zwrotce :) a na singielku mam remix z szybkim podkladem (super!!!!), wersje z klipu (radiową) i wersje z plyty :D zreszta plyte tesh mam :D (ach mowilam juz,ze wygralam?! :D)
ale bez teksta i fotki Sarah sie NIE obejdzie :))

2.jpg

From Sarah With Love

Verse 1:
For so many years we were friends
And yes I always knew what we could do
But so many tears in the rain
Felt the night you said
That love had come to you
I thought you were not my kind
I thought that I could never feel for you
The passion and love you were feeling
And so you left
For someone new
And now that you’re far and away
I’m sending a letter today

Chorus:
From Sarah with love
She’d got the lover she is dreaming of
She never found the words to say
But I know that today
She’s gonna send her letter to you

From Sarah with love
She took your picture to the stars above
And they told her it is true
She could dare to fall in love with you
So don’t make her blue when she writes to you
From Sarah with love

Verse 2:
So maybe the chance for romance
Is like a train to catch before it’s gone
And maybe it’s just an illusion
To hope behind the clouds
You’ll find the sun
But I’ll keep on hoping and praying
There will be a day when we meet again
And I’ll keep on waiting and dreaming
You’re strong enough
To understand
As long as you’re so far away
I’m sending a letter each day

Chorus

Last Chorus:
From Sarah with love
She’d got the lover she is dreaming of
She never found the words to say
But I know that today
She’s gonna send her letter to you

From Sarah with love
She’s gotta know what you are thinking of
´cause every little now and then
And again and again
I know her heart cries out for you

From Sarah with love
She’d got the lover she is dreaming of
Never found – words to say, ahh
But today, but today…

From Sarah with love
She took your picture to the stars above
And they told her it is true
She could dare to fall in love with you
So don’t make her blue when she writes to you
From Sarah with love

And they told her it is true
She could dare to fall in love with you
So don’t make me blue when I write to you
From Sarah with love

mowcie,co chcecie,ale ta piosenka jest śliczna :D

aaaaaaaaa w piatek bede miec telefon :D kto chce numer? :> :> :>

„Piosenka o miłości”

Nigdy nie napisałam piosenki o miłości
Która nie zakończyłaby się łzami
Może odpowiesz na moją piosenkę o miłości
Jeśli potrafisz wyzwolić mnie z lęków
Potrzebuję Twojej cierpliwości i rady
Całej miłości, i więcej
Gdy błyskawice przetoczą się nad mym życiem
Czy będziesz w stanie rozpogodzić burzę?
Jest tak wiele rzeczy które mogłabym Ci dać, skarbie
Gdybym sobie tylko na to pozwoliła
Masa uczuć
Które muszę chronić
Wolałabym krwawić przez rany zadane z miłości
Niż żyć bez jakiejkolwiek blizny
Kochanie, mogę temu zaufać?
Czy wszystko sie szybko zakończy?
Potrzebuję słyszeć że byłbyś w stanie za mnie umrzeć
Ponownie i ciągle i znowu
Więc powiedz mi, kiedy patrzysz w moje oczy
Czy możesz dzielić wszystkie dni wypełnione bólem i szczęściem
Bo ja będę Cię kochać do końca swojego życia

To jest moja pierwsza piosenka o miłości
Która nie zakończyła się łzami
Sądzę, że dasz mi odpowiedź na tą piosenkę
Przez wszystkie lata
Będę Cię kochać do końca swojego życia

normal_p013.jpg

Będzie nowy lay.Z Panem T.Który ostatnio ma problemy :( i nie zagra w meczach z Grecja i Szwecją ;-( buuuu, pewnie slyszeliście o tym… ;-) niektorzy dzięki mnie hehe :P
jutro ide walczyc o 4 z gegry.nie odpuszcze tak łatwo :[ ze spr z histy dostalam +4.fajnie,że jednego pkt do 5 brakło.a niech sie walą wszyscy. :P ;-)

piosenka na dzis? „Everybody’s Fool” Evanescence.Uwązam że teledysk GE-NIAL-NY!
jestem po filmie Bridget Jones,dlatego jako tako humor mam niezły ;-) ale jak wspomne Pana T….. ech…. moje biedne kochane Tomeczki ;-(((((((((((

Finał LM nuuuuuuuuuudny :| i do tego Porto wygralo :(((( cóż, zdarza sie ;/
ciumki :*

wczorajszą notke pomine milczeniem (…)

aaaaa wiecie,ze wczoraj w tym finalowym koncercie Szansy Na Sukces wystapila siostra mojej kolezanki z klasy?kolezanka jest fajna bo zaopatrza mnie w Tomaszowe rzeczy :] a Tomaszowe sny nadejść powinny soon bo jutro zjawia sie w Polsce :D jupi ;)
a co do Szansy>spiewala piosenke A.M. Jopek :D „Ja wysiadam” jak kogoś interesuje :)))) heh to smieszne bylo,bo jak uslyszalam ze ta a ta z Rzeszowa,to od razu pomyslalam o Darii :DDDDD i to rzeczywiscie jej siostra! :D a daria obecna byla na dali,i powiedziala ze strasznie obcieli i znieksztalcili wszystkie wystepy :((( bu! ale ze sie nie pochwalila to jej nie wybacze :P ;)

slyszalam nowa piosenke Natashy Thomas (kojarzy ktos oprocz kiimi? :******) heh :D „Save your kisses for me” :D z melodyją to podobna do „It’s over now” :D ale taka letnia,szybka fajna piosenka :D:) ja takie lubie :D a z kiimi pracujemy nad FANLISTINGIEM „LUCKY” BRITNEY :)))))))) trzymajcie kciuki zeby sie nam udalo! :))))))
kurde…wlasciwie,to nic wiecej pisac mi sie nie chce :P
dam tylko piosenke ktora znaczy dla mnie NAPRAWDĘ wiele :) a czemu tlumaczyc nie bede :) co bystrzejsi, sami sie skapną :P

„Twoja, ot tak”
Jestem twoją rozkoszą
Jestem twoim kłamstwem
Jestem twoim grzechem i twoją wściekłością
Jestem twoim szaleństwem i twoją wątpliwością

I tak cię kocham
I wciąż cie kocham
Nie chce cię kochać
Lecz wciąż cię kocham

Jestem twoją zdobyczą
Jestem twoją trucizną
Jestem twoją zabawą i obojętnością
Jestem pożądaniem nie twoją miłością

I tak cię kocham
I wciąż cię kocham
Nie chce cię kochać
Lecz wciąż cię kocham

widyicie naglowek_!cholera nie wiem co sie stalo!!!!!wpisuje haslo do gg:pisye,ye haslo niepoprawne!!!!!!!na boarda sie nie moge logowac,bo haslo niepoprawne!!!!!!nawet literz yet nie moge napisac!!!!!!!!!!CO SIE DYIEJE_!_!_!_!_!_!_!_!

Kiedy jestem zagubiona w deszczu
To wiem, że w Twoich oczach odnajdę światło
Które rozjaśni mi drogę
Kiedy się boję, tracę grunt pod stopami
Kiedy mój świat zaczyna wariować
Ty możesz wszystko odwrócić

Kiedy sięgam dna, jesteś Ty
Wypychasz mnie ku górze
Zawsze jesteś przy mnie
Dając mi wszystko co posiadasz

Po ochronę przed burzą
Po przyjaciela, po miłość
Bym była bezpieczna
Zwracam się do Ciebie
Po siłę dającą moc
Po wolę dbania o siebie
Po wszystko, cokolwiek zrobisz
Po wszystko – to prawda
Zwracam się do Ciebie

Kiedy tracę chęć wygrywania
Kieruję się ku Tobie, i ponownie mogę szybować w chmurach
Mogę zrobić wszystko
Bo Twoja miłość jest zdumiewająca
Bo Twoja miłość mnie inspiruje

Gdy potrzebuję przyjaciela
Jesteś zawsze przy mnie
Dajesz mi wiarę
Dzięki której spokojnie idę przez noc

Po ochronę przed burzą
Po przyjaciela, po miłość
Bym była bezpieczna
Zwracam się do Ciebie
Po siłę dającą moc
Po wolę dbania o siebie
Po wszystko, cokolwiek zrobisz
Po wszystko – to prawda
Zwracam się do Ciebie

Po ramiona by były dla mnie schronieniem na czas deszczu
Po prawdę, niezmienną na wieki
Po kogoś, kto w każdej chwili mnie wesprze
Po serce, na którym zawsze mogę polegać
Po tą jedyną, dla której zawsze mogę biec

Po ochronę przed burzą
Po przyjaciela, po miłość
Bym była bezpieczna
Zwracam się do Ciebie
Po siłę dającą moc
Po wolę dbania o siebie
Po wszystko, cokolwiek zrobisz
Po wszystko – to prawda
Zwracam się do Ciebie

tlumaczylam sama, dlatego tak wyszło :P
autorki chyba przedstawiać nie muszę? :D
01.jpg
to Xtina jeszcze sprzed czasów totalnego negliżu :P wybaczcie, że nie rozpisuje sie długasnymi notkami, ale raczej nie chcecie chyba czytać o moich kłopotach żołądkowych (ach ta ciąża! :P) czy sercowych (D. :()
bylam w bibliotece, pozyzczylam pare ksiazek, na pierwszy rzut oka fajne ;)
z kompem sie cosik stalo,nie ma Moich Dok. i bede musiala Tomaszowe fotki wgrywac na nowo :( :) 29 maja mecz z Grecją :))))

bu!

5 komentarzy

WESTLIFE – UNBREAKABLE

Took my hands, touched my heart
Held me close, you were always there
By my side, night and day
Through it all, baby come what may
Swept away on a wave of emotion
Oh we’re caught in the eye of the storm
And whenever you smile I can hardly
Believe that you’re mine
Believe that you’re mine

This love is unbreakable
It’s unmistakable
And each time I look in your eyes, I know why
This love is untouchable
A feeling my heart just can’t deny
Each time I look in your eyes, oh baby
I know why
This love is unbreakable

Share the laughter, share the tears
We both know we’ll go on from here
Cos together, we are strong
In my arms, that’s where you belong
I’ve been touched by the hands of an angel
I’ve been blessed by the power of love
And whenever you smile, I can hardly
Believe that you’re mine

This love is unbreakable
Through fire and flame
When all this is over
Our love still remains

no i co ja mam zrobić? :(((( chce dobrze,jest źle… nie wiem o co chodzi, sie nie dowiem o co chodzi… :(
chlopacy to durna płeć… :(

Yellow info
Your Heart is Yellow

What Color is Your Heart?
brought to you by Quizilla

dziwne,srednio lubie kolor żółty.

If I
Should stay
I would only be in your way
So I’ll go
But I know
I’ll think of you every step of
The way

And I …
Will always
Love you, oohh
Will always
Love you
You
My darling you
Mmm-mm

Bittersweet
Memories
That is all I’m taking with me
So good-bye
Please don’t cry
We both know I’m not what you
You need

And I …
Will always love you
I …
Will always love you
You, ooh

[Instrumental / Sax solo]

I hope
Life treats you kind
And I hope
You have all you’ve dreamed of
And I wish you joy
And happiness
But above all this
I wish you love

And I …
Will always love you
I …
Will always love you
And I …
Will always love you
I …
Will always love you

I, I will always love
You …
You
Darling I love you
I’ll always
I’ll always
Love
You …
Oooh
Ooohhh

whitney_houston_004.jpg

stare, ale jare.

*dostalam 1 z chemii z odp. i bede miec 3 na koniec (mam nadzieje! :|)

*Dareczka nie bylo w szkole *cry*…mialam zamiar go opierniczyc na GG bo mu zeszyty dzwigalam jak glupia,a on nie przyszedl… :( ale ze niby fatalnie sie czuje,to sobie odpuscilam

*D. miał beznadziejny opis na GG,ale ja nic nie widzialam ;) :| :( wolałam nie widzieć

*za dużo myśle co w sumie nie wychodzi mi na dobre ;|

*Dodzia odeszła z Baru *cry* ja kce jej plyte buu :(

*dlatego że chce jej plyte a wiem ze nie bede miec

*chujowe zakupy z matka jak zawsze udane,z czym Pao wrocila?BINGO!z niczym!
czym ja sie zreszta dziwie?tak jest zawsze…

*Tomasz ma zone i mnie nie kocha *cry*

*nikt mnie nie kocha *cry* i nie pisac mi w komentach ze mnie kochacie bo i tak nie uwierze ;(

*nikt mnie nie pokofa never never never and forever ;-( *cry*

*wlosy mi sie nie ukladaja,jak zawsze

*jestem gruba

*każdemu sie uklada tylko nie mi :(:(:(

*wszyscy maja dobrze tylko nie ja ;(

*konczy sie bundes,a mecze Tomasza w tej rundzie mozna policzyc na palcach 1 reki *cry*

*Tomasz mnie nie kofa

*nikt mnie nie kofa *cryyyyyyyyyyyyyy*

*dlaczego wszyscy sie kochaja tylko zapominaja o mnie?!?!?!?!?!!

*dlaczego wszystko jest taka chujnią?!?!?!!

ide sie walić :((((((((((((

kurde,jak to jest,ze od jednego konkursu,do drugiego,mimo,iż przecież upływa cały rok->wszystko dzieje sie tak szybko!i nawet nie wiem kiedy wszystko zleciało…buuu…no,ale już za rok nastepny konkurs :D i miejmy nadzieje,że o ile Polska pojedzie,zaprentujemy sie o niebo lepiej :] w koncu jedziemy niedaleko,bo do naszych sasiadow zza wschodniej granicy! :P
ha!a teraz Paoliniakowe wrażenia :)
poczatek>spoko,ze zaprezentowala sie Sertab.lubie ta jej piosenke ‚everyway that I can’ :))) na vivie+ dosc czesto ja grali,nawet na kompie mam :P :>
ale jej fryzura a’la Charlize Theron z rozdania Oscarów do bani :| :P ale biodrami fajnie rusza ;)
zaczelo sie od Hiszpanii,ktora wcale mnie nie zachwyciła ;) hmmmm nie wiem,czy chce mi sie pisac kto mnie NIE zachwycil,ale duzo tego bylo….w szczegolnosci zdziwko,ze taka Serbia&Czarnogóra ostatecznie na 2 miejscu wyladowaly :| :? kurdeeee co to mialo byc?!albo tragiczna piosenka z Turcji.. :| za to podobala mi sie rzeczywiście ta ukraińska! :D jak tylko wyszla na scene,to od razu skojarzylo mi sie z zeszlorocznym Sertabem :P i przeczuwalam,ze ma ogromne szanse na zwyciestwo ;)
07_ukraine_I.jpg07_ukraine_V.jpg
podoala mi sie tez Grecja, i taniec tego pana z dwoma paniami lol :D
07_14th_dress_41.jpg a w ogole Grecja juz raz miala szanse na zwyciestwo,jak bylo Antique,i spiewali „Die for you” boooooosh jak mi sie to podobalo!:DDD tesh to mam na kompie :DDD lubie takie badziewia buehehh :D i jeszcze ze Szwecji byla fajna,myslalam,ze wyskoczy cos w stylu Abby,ale wyszlapani co zaśpiewała że ją coś boli :P
07_14th_dress_44.jpg
a pan z Irlandii(nie powiem,fajna allada :):P)co mi Wqrzaja przypominał to tyle…… :| :P
07_14th_dress_37.jpg

ogolnie,wyszlo na to,na co wychodzi zawsze:publicznosc,ktora glosuje lubi tancerzy,kolorowość,barwność,a tekst nieskomplikowany :) i dlatego w tym roku wygrala Ukraina,rok temu Turcja,a dwa lata temu Łotwa!:P a kiedys wygrala Charlotte (chyba w 2000,albo w 1999) i ona spiewala Take Me To Your Heaven :D to bylo nice :DDDDDD a jeszcze kiedys,tesh mi sie podobalo,jak wygrala tranwestytka LOL :D:D:D:D Dana International :D spiewala cos „Vivat Victoria,Afrodyta,Cleopatra” hihihihi :DDD
a co mnie wkurza?a to,ze ludzie nie patrza czasem WCALE na piosenki,tylko daja sasiadowi punkty,albo panstwu,z ktorym sa w dobrej komitywie…buehehee to sie sprawdzilo chyba tylko w sprawie Polski,bo gdyby nie Łotwa i Niemcy i pare innych państewek,to w ogole byloby mizernie :P ale bez przesady….Grecja-12 pkt dla Cypru,i na odwrot…ze o krajach balkanskich juz nie wspomne! :[ niby fajne jest takie glosowanie wszystkich krajow,ale soooorrrry :|
podsumuwujac: Eurowizja zawsze byla jest i bedzie konkursem ciekawym,aczkolwiek co do poziomu niektorych piosenek mozna by mieć lekkie zastrzeżenia :PPP

spr z histy napisalam :D wszysciutenko,lol :D nawet jak nie trzeba blo,to gosc pozwalal pisac daty i oklres panowania krolow :P zawalilam tylko przy pokoju w Budziszynie,bo nie wiedzialam za bardzo kto co dostał :P napisalam,ze Polska Milśnie i Łużyce :P aaa tam,tylko 1 pkt :PPPP a daty banalne byly zonk :)
na jutro musze napisac kartke na angielski z jakichs wakacji :|:P wymysle cos bzdurnego,jak zawsze :P
piosenki,ktore za mna ‚chodza’ ostatnio to mario winans ‚I don’t wanna know’, virgin i doda :DDDDD ‚dżaga’, starplash ‚alive’, i eamon ‚fuck it’ :)

tym optymistycznym akcentem koncze te przydlugasna notke!
:*

a na koniec…coś MNIAM!:>>>>>
522920_jpeg-1kkt1256-20040511_6233734.on

jak Słonko jest uradowane,to Pao teś :DDDDDDDDDDDD


  • RSS